Re: Wiadomo ze PC jest lepszy od Amigi i zkonczmy te glupie dyskusje

Autor: GLide (glyder_at_priv0.onet.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 12:38:48 MET DST

On 25 Apr 2000 22:51:10 GMT, izydorst_at_ikar.mps.com.pl (Izydor) wrote:

>wspomniałeś robi to sprzęt. Do tej wyliczanki dodam jeszcze jeden element -
>sprite'y. Na PC jest to bardzo ograniczone i wykorzystywane jako wskaźnik myszy
>(o ile nie jest animowany i zbyt kolorowy). Dla Amig/C64 wyświetlanie tego typu
>obiektów nie stanowi żadnego obciążenia CPU.

Jak widze pieknie przesuwajacy sie kursor na mojej Amidze z prockiem
030_at_50 to smiac mi sie chce na widok tego czegos na ekranie stjacego
obok blaszaka z 550Mhz prockiem, akceleratorem grafy koszmarnymi
ilosciami pamieci itp.
Gdy po raz pierwszy odpalilem w domu blache to myslalem ze cos jest
nie tak systemem/sprzetem - ale po krotkim czasie uswiadomilem sobie
ze pecet tak ma.

GLde