Re: taka sobie yakumo plyta.. glowna zreszta..

Autor: Hamster (hamster_at_silesianet.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 13:33:42 MET DST

Roger wrote:

> Jesli istnieje jakis nowszy bios do twojej plyty (a nie do wersji ami biosa)
> to byc moze cos pomoze. Uniwersalnych biosow nie ma.

no to mam problem bo ta zakichana firma na swoim ftp
pod bios upgreade'm ma tylko jakis nic nie warty dokument..

> Jednak wieksza szanse daje wyprobowanie
> innych sterownikow.

poprobuje ale podejzewam ze kolega mial racje co do
tego chipa..

> Jesli bardzo lubisz upgradeowac biosy mozesz sobie
> upradeowac takze bios na karcie graf.

kurde uwielbiam.. :) karty narazie nie rucham ale
jesli nie bedzie innego wyjscia...

> Tak

aha..

> Roger

dzieki bardzo za pomoc.. pozdrawiam - hamster..