Re: pecet to syf

Autor: GLide (glyder_at_priv0.onet.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 12:38:53 MET DST

On Tue, 25 Apr 2000 12:53:17 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>FYI: - to co Tobie sie kojarzy z multimediami, zaczelo sie i rozwinelo
>wlasnie na Amigach (no dobra - nie tylko, ale glownie). Dopiero niedawno
>pecet doszedl do momentu, ze mozna bylo powiedziec z czystym sumieniem, ze
>to maszyna multimedialna. Wczesniej multimedia na PC mozna bylo traktowac
>najwyzej w kategorii zartow.

HeHe! Tak mi sie zdaje, ze wiekszosc ludzi na tej liscie to typowi
pecetowcy (tzn nigdy nie mieli Amigi) i twoje wywody nosza znamiona
walki z witrakami. To co dla Ciebi i kilku innych jest rzecza
naturalan innym sie w glowie moze nie miescic. :-(

Pozdrawiam
GLide

PS. Ale fakt, ze Scala na Amidze wymiata plynnoscia.