Re: Athlon czy nie Athlon ?

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 03:21:08 MET DST

On Tue, 25 Apr 2000 13:12:10 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>I pierwsze Athlony z cache pracującym na 1/2 można było porównywać
>do klasycznego PII/PIII. Niestety Athlon z 1/3 cache jest już mocno
>przyduszony, a odpowiadające mu PIII mają cache 1/1 :(

>Mam nadzieję, że będzie szybsze. A pobór mocy jakoś w końcu się
>nauczą zmniejszać :)

No tak! A Wy tylko o tym 1/1 1/2 etc. Rownie dobrze moznzby
powiedziec, ze Ferrari F40 jest lepsze od 6cio osiwego trucka.
Szybkosc pracy cache to w pewnych zastosowaniach nie wszystko. Czasem
priorytetem jest jego ilosc - vide Xeon i praca w serwerach.
Oczywiscie jesli ktos zamierza grac to go nie kupi - wniosek z tego
taki, ze wybor procka tak jak innych komponentow powinien byc
dokonywany w zaleznosci od przewidywanych zastosowan.

Z pozdrowieniami
GLide