Re: Riva Vanta-PCI a Pentium 166 Mhz

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 03:21:14 MET DST

On Tue, 25 Apr 2000 14:10:00 +0200, Pawel Topa <topa_at_icsr.agh.edu.pl>
wrote:

>Pracuje bardzo duzo z grafika OpenGL - nie stac mnie na nowy komputer i
>chcialbym za niewielkie pieniadze (340 zl) dodac do kopmutera to co
>najbardziej przydatne czyli wedlug mnie silny procesor graficzny. Czy
>dolozenie tak nowoczesnej karty do takiego starocia cos da? Moze macie
>jakies inne propozycje?
Do takiego procka polecalbym raczej cos na Permedii2. Co prawda trudno
dzis kupic taka karte na PCI, ale sprobowac warto. Stery 3DLabs maja
bardzo dopracowana obsluge OpenGL a sam chip zapewnia wystarczajaca
wydajnosc dla zwyklego Penatagona.

Pozdrawiam
GLide