Odp: Cooler - problem.

Autor: BodekJ (Bodek_at_jerzyk.prv.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 00:30:14 MET DST

> Mam maly, a w zasadzie dziwny problem z coolerem na procesorze. Mam
komputer
> z plyta VIA i procesorem AMD k6-2 350 MHz. Wiadomo - gniazdo typu
socket-7.
> Zwykly wentylator i radiator.
>
> Skladalem komputer ze znajomym. Wszytko bylo ok, ale po ok. 1,5 miesiacu
> padl wentylator - dostawal wibracji i glosno pracowal, zacinal sie. No
coz -
> pomyslalem, ze to przypadek. Kupilem nowy. Znow ok 2 miesiecy i to samo.
> No - wyjatkowy zbieg okolicznosci, ale wczoraj wymienilem znow wentylator.
> [...]
No cóż konfigurację mam bardzo zbliżoną, wymieniałem u siebie już prawi
wszystko ale obudowę jak i wentylatorki (u mnie u mnie 3 + przy zasilaczu)
zostawiam te same o czasu gdy przeszedłem na ATX (około 2 lata temu ). O
czasu do czasu wentylatorki czyszczę z kurzu i to wystarcza do ich
prawidłowego funkcjonowania.
Co do trzech przewodów do zasilania wentylatora : masa-12V-sterowanie
obrotami , daje to tyle że w BIOS-ie możesz ustawić np. że podczas uśpienia
wyłącza się wentylatorek.
Bogdan W. Jeż
E - mail : Bodek_at_jerzyk.prv.pl