Cooler - problem.

Autor: Tomasz Rakoczy (trakoczy_at_poczta.fm)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 00:32:50 MET DST

Witam serdecznie wszystkich Grupowiczow !

Pisze do tej grupy po raz pierwszy - mam nadzieje, ze trafilem dobrze.

Mam maly, a w zasadzie dziwny problem z coolerem na procesorze. Mam komputer
z plyta VIA i procesorem AMD k6-2 350 MHz. Wiadomo - gniazdo typu socket-7.
Zwykly wentylator i radiator.

Skladalem komputer ze znajomym. Wszytko bylo ok, ale po ok. 1,5 miesiacu
padl wentylator - dostawal wibracji i glosno pracowal, zacinal sie. No coz -
pomyslalem, ze to przypadek. Kupilem nowy. Znow ok 2 miesiecy i to samo.
No - wyjatkowy zbieg okolicznosci, ale wczoraj wymienilem znow wentylator.
Co to za fatum. Podejzewam ze sprawa jest powazniejsza. Co Wy na to.
Mieliscie taki dziwaczny przypadek ?

Jeszcze jedno. Pierwszy wentylator - byl podlaczony - bezposrenio pod
zasilacz - zasilanie 2-przewodowe. Ale, te coolery, co kupowalem ostatnio
maja zasilanie 3-przewodowe i wpinam je do plyty. Ma to jakies znaczenie ?

W ogole, to po co sa trzy przewody ?

Dziekuje za przeczytanie mojej wiadomosci i serdecznie pozdrawiam.

Tomasz Rakoczy
trakoczy_at_poczta.fm