Odp: Odp: internet explorer

Autor: RUSI (rusio_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 00:28:59 MET DST

Użytkownik Kaja <barba_at_wa.home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3906307D.D4147E0E_at_wa.home.pl...

> Oj Rusi,Rusi,
>
> Ja mam swoje rozwiązania i nie muszę czytać czegoś w stylu o jakim
piszesz.
> U siebie mam usunięty IE i Outlok
uUHhhu faktycznie ze mnie debil przeciez w dodaj usun programy stoi jak BYK
"Intrnet Explorer",ze tez wczesniej go nie zauwarzylem :o)).....albo nie
sorry przecierz to jest w "Instalatorze systemy windows" !!!!!!!Cholera
.Przeciez stoi zaraz pod Outlookiem . Jezu musze isc do okulisty .Tego
outlooka ta ja zawsze tam widzialem ,ale tego explorera przysiegam Ci Kaju
nigdy do dzisiejszego dnia nie widzialem .DZieki Tobie Kaju jestem
madrzejszy:o(

>Korzystam z Win98 i Sylaby Komunikator 4.7.

To ze wywalilas pare wpisow z rejestru i korzystasz ze szkapy wcale nie
swiadczy o tym ze nie masz IE
> Pozdrawiam
> Kaja

Tez Cie Pozdrawiam RUSI