Re: TPSA

Autor: DooM3R (doomer87_at_spamereaterbox.poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 13:15:13 MET DST

Someone called "Jacek Osiecki" <joshua_at_ceti.pl> wrote:
> Musisz, jeśli chcesz korzystać z ceti w Wawie :)
No właśnie, więc sam przyznajesz mi rację, że nie mam wyboru i muszę.

> Na razie wygląda na to, że nic :(
Właściwie to nie wygląda, bo nie ma co

> Ale przecież w Wawie jest mnóstwo providerów...
A gdybyś zechciał podać jakiegoś sensownego, to byłbym ogromnie wdzięczny.
Obecnie zastanawiam się nad InternetPartners, bo nie jest drogo (tzn. 20
zeta + VAT za 15h w normalnej taryfie - niby dopłacam, ale przynajmniej nie
będzie problemów z dodzwonieniem się, a i transfer może będzie lepsiejszy :)

> Cóż - są i drożsi... u nas chyba cyfronet liczy sobie jak za zboże...
He he, fakt. Ale SM to już szczyt chciwości!

> zresztą np. oferta kki jest ok. 2x droższa od ceti...
Tak jakby masz rację.

> Spokój przy dzwonieniu 8-E
A to jest możliwe?

> Spokój w ogóle to masz wtedy, kiedy naślesz na siebie płatnego zabójcę :)
Możesz go wyręczyć, przynajmniej zaoszczędzisz ;]

> To też nie jest tanio :)
Patrz wyżej, dusigroszu! ;)

--
Pozdrooffka!
Odpowiadając, usuń "spamereaterbox" z adresu.