Odp: Komputer do gier

Autor: BodekJ (Bodek_at_jerzyk.prv.pl)
Data: Thu 27 Apr 2000 - 00:30:10 MET DST

> teraz mam przed soba zadanie stwozenia kilka kompow, do zabawy .
> czyli podlaczenie joja muzyka nie rwaca grafika rozdzielczosc w miare
> 800x600
> gry typu te slawne Quake , Unreal , i innne tego typu
> Zasatanawialem sie nad bx cel400 prosta grafika + Voodoo niewiem jakie
> czy moze 810 e +cel 400 + Voodoo
Sprawę komputera do gier rozwiązałbym trochę inaczej.
AMD K6 II 500 lub K6 III 450 (może Athlon jeżeli Cię stać)
Epox EP MVP3 G5 lub Gigabyte 5AX (Ali)
RAM-u 128 MB ( oczywiście 133 MHz jeżeli ma być podkręcany komp)
ATI Rage Fury Pro 32MB lub RIVA TNT2 np. Creative 3D Blaster TNT2 Ultra 32MB
Seagate Baracuda ST320430A 20,4 GB lub mniejszy w zależności od kasy
Muzyka to Live może być Player 1024
Monitorek to co najmniej Nokia 447Za Plus lub Flatron bodajże LG 795FT
Oczywiście nie można zapomnieć o jakimś dobrym joystick-u np. SideWinder
Tak wygląda moja osobista opinia na temat komputera do gry i na temat co
jest lepsze AMD czy Intel nie będę dyskutował. Możliwe że zaproponowany
skład jest za drogi jak na zabawkę do giercowania, ale jak ktoś zamierza na
komputerze tylko grać to powinien się zastanowić nad dobrą konsolą (jakieś
Play_coś_tam ).
Z poważaniem
Bogdan W. Jeż
E - mail : Bodek_at_jerzyk.prv.pl