Komputer do gier

Autor: przem (przemek_at_lgpp.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 09:22:34 MET DST

Mysle ze ten problem byl joz rozpatrywany - sory
Niestety nie bawilem sie w skladanie komputerow do gier , wolalem zawsze
profesjonalne komputery Do grafiki i nie zawsze tanie ,
teraz mam przed soba zadanie stwozenia kilka kompow, do zabawy .
czyli podlaczenie joja muzyka nie rwaca grafika rozdzielczosc w miare
800x600
gry typu te slawne Quake , Unreal , i innne tego typu
Zasatanawialem sie nad bx cel400 prosta grafika + Voodoo niewiem jakie
czy moze 810 e +cel 400 + Voodoo
nestety nie wiem czy to wogle wspolpracuje .
A moze riva 256
wszystko zalezy tez od ceny
Bede wdzieczny za wszelkiego rodzaju sugestie .
PM

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl