Re: Róznica między TNT2 i ULtra

Autor: DooM3R (doomer87_at_spamereaterbox.poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 13:36:41 MET DST

Someone called "Jacek Pietruszczak" <jpietruszczak_at_cgs.com.pl> wrote:
> Noszę się zamiarem kupna firmowej karty (Creative, Asus, Diamond lub Elsa)
> kością TNT2. Jaka będzie różnica w wydajności między wersją normalną, a
> Ultra? Czy może dołożyć i kupić jakiegoś GeeForce'a?
Gee... Force? Ale fajnie :)
No cóż, mógłbyś chwilkę (2-3 tygodnie) wstrzymać się z zakupem i poczekać,
aż ceny GF spadną (a powinny, przynajmniej nieco). I wtedy kupić GF. Ultra
byłaby niezłym rozwiązaniem kilka miesięcy temu. No chyba, że nie grasz w
wyższych rozdzielczościach, to możesz ewentualnie kupić Ultrę (używane,
firmowe można nabyć za ok. 500 zeta), ale ja na Twoim miejscu brałbym GF (w
końcu ma trochę ciekawych rzeczy, T&L na przykład, no i ten Dot Product Bump
Mapping czy jak mu tam, no i kompensacja ruchu [aczkolwiek Tobie niewiele
się to przyda], no i obraz też jest nieco lepszy, niż na TNT2). A może
pokusić by się o ATI Radeon 256 lub GF2 GTS, co? ;]

--
Pozdrooffka!
Odpowiadając, usuń "spamereaterbox" z adresu.