Re: jaka karta graficzna ?

Autor: DooM3R (doomer87_at_spamereaterbox.poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 13:10:35 MET DST

Someone called "igoR" <igs_at_USUN.TO.psynet.net> wrote:
> Tego nie wiedzialem - zwracam honor :-)
Nie ma sprawy, a honor cały czas miałem przy sobie :)

> Po co mi dwa wolniejsze kompy zamiast jednego szybkiego ? :-o
Wolniejsze albo i nie, przynajmniej ten do rozrywki - GF2 jest jakby trochę
szybszy w np. kwaku...

> Mam pracowac na obydwu na raz ?!? :-))
Pracować możesz na jednym. Na drugim - grać. A jeśli potrafisz jednocześnie,
to czemu nie? ;}

> PS. No i jajecznice na procku mozna usmazyc...
Kup Banshita, będziesz mógł punkt gastronomiczny otworzyć

> poza tym ten przyjemny wiaterek z coolerow na Xeonach
He he, do szybszych Winchipów mają dodawać duuuuży, sklepowy wiatrak :)

> ech, a tu lato sie zbliza ;-))
Tak jakby wiosna jeszcze, ale trudno w to uwierzyć

--
Pozdrooffka!
Odpowiadając, usuń "spamereaterbox" z adresu.