Re: Koniec Microsoftu, koniec pewnej epoki ?

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 05:50:38 MET DST

Pszemol wrote:
> A wiesz na czym dokładnie polega ta integracja?
> Czy może tak jak przeciętny zjadacz chleba wydaje Ci się, że jest to
> po prostu doinstalowany obcy program do systemu operacyjnego?
uhm.. dalej mi nie wytlumaczyles zalety tej integracji.. bo ja od
'malego' uzywalem netscape'a i dla mnie ta cala wielka integracja jest
nic nie warta, a msie to tylko taki wielki smiec ktory zajmuje cenne
miejsce na dysku.. a tak jestem zmuszony by system ladowal niepotrzebne
biblioteki na starcie.. i co dostaje w zamian? troche ladniejszego
explorera, ktory wywala sie rownie czesto (nie mow, ze nigdy ci nie padl
explorer.exe)... nie chce mi sie wierzyc, ze dla m$ az tak wielkim
problemem byloby dodanie mozliwosci odinstalowania tego cuda, albo
wyboru przy instalacji... jakos uzytkownicy linuxa maja wiele window
managerow do wyboru.. z czego wiekszosc dziala znacznie stabilniej i ma
duzo wieksze mozliwosci konfiguracji.. niesety windziarze sa skazani na
genialne pomysly ludzi z m$ .. odpowiada ci jak ktos wybiera standardy
za ciebie.. bo ja wole uzywac tego co jest bardziej wygodne dla mnie...

--
Kelof
cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca