Odp: akumulatorki - pomocy - pilne

Autor: pete67 (pete67_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 05:53:33 MET DST

Gdy jedne (1100) już się wyładują , drugie (1500) jeszcze będą naładowane
to nikomu nie zaszkodzi ale...
Nie żałuj na kasie
 na Wolumenie w Wa-wie akumulatorki 1500 wodorkowe widziałem
po 10 zł
w sklepie po 17 zł a są IMHO całkiem OK jak na ten sprzęt
sam używam ich do komórki Motorola c520
i żyją całkiem dobrze, lepiej niż standard akumulatory
Piotrek
Użytkownik Przemo <3Dnow_at_capoeira.org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38ed72b1_at_news.vogel.pl...