Re: Cooler - problem.

Autor: Bartosz Rafalski (bartek_at_finskog.com.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 08:49:05 MET DST

Tomasz Rakoczy napisał(a):

> Witam serdecznie wszystkich Grupowiczow !
>
> Pisze do tej grupy po raz pierwszy - mam nadzieje, ze trafilem dobrze.
>
> Mam maly, a w zasadzie dziwny problem z coolerem na procesorze. Mam komputer
> z plyta VIA i procesorem AMD k6-2 350 MHz. Wiadomo - gniazdo typu socket-7.
> Zwykly wentylator i radiator.
>
> Skladalem komputer ze znajomym. Wszytko bylo ok, ale po ok. 1,5 miesiacu
> padl wentylator - dostawal wibracji i glosno pracowal, zacinal sie. No coz -
> pomyslalem, ze to przypadek. Kupilem nowy. Znow ok 2 miesiecy i to samo.
> [...]

trzeci przewód w nowych wiatrakach słuzy do pomiaru prędkości obrotowej tzn jest
cieplej to i wiatrak sie kreci szybciej i na odwrót
co do padajšcych wiatraków to jeżeli masz w domu duże zapylenie kurz itp itp to
maja one prawo padać po kilku miesišcach można je ożywić po prostu dokładnie
czyszczšc a ponadto pod nalepkš znajduje sie łożysko które warto czasem naoliwic
np olejem do urzšdzeń precyzyjnych albo czyms takim

Harpoon