Re: Odp: AMD Athlon - warto?

Autor: Rafał Hejnik (rhejnik_at_polbox.com)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 15:36:00 MET DST

Użytkownik Jacek Osiecki:

> Cóż... rzecz w tym, że jak kupisz P-III 550E, to bez problemu puścisz na
> 825MHz. I Athlon wtedy może się schować. A podkręcanie athlona to zabawy w
> rozwalanie obudowy procesora i utrata gwarancji...

Oczywiście jest to "argument", zwłaszcza że nie produkują już K7-500 i 550.
Jak ktoś kupuje proca żeby go podkręcić.....eech. W ogóle nie wiem o co Ci
chodzi? Athlon to nie procesor, bo się nie chce podkręcać?

> Tylko zastanawiam się, po co u nas ta reklama. Jak takie clio widać na
ulicy
> to od razu dresiarz wie, że ma dobry sprzęt audio i trzeba je o ten
sprzęcik
> odchudzić... :)

...potem widzi się te radia (dopasowane wzornictwem do konkretnych modeli
pojazdów) i nóż się w kieszeni otwiera. Ech! ludzie wezmą, założą do jakiejś
Łady albo czego....

--
Wesołych Świąt!
Rafał Hejnik