Re: Odp: AMD Athlon - warto?

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 00:38:00 MET DST

Dnia Tue, 11 Apr 2000 16:35:07 GMT, Scorpio napisał(a):

>Użytkownik file://Sulaco// <sulaco_at_polbox.com> w wiadomości do grup

>Nie do konca. Chodzi o to ze dres znanej firmy jest kupowany ze wzgledu na
>reklamy w mediach, jesli chcesz kupic cos wygodnego to mozesz kupic sobie

[...]

>W internecie jest masa testow, ktore udowadniaja przewage K7 nad
>P3(szczegolnie 512k), i mimo tego ze p3 jest drozsze to i tak go kupuja. Nie
>widze inego wytlumaczenia dla tego zjawiska.

Cóż... rzecz w tym, że jak kupisz P-III 550E, to bez problemu puścisz na
825MHz. I Athlon wtedy może się schować. A podkręcanie athlona to zabawy w
rozwalanie obudowy procesora i utrata gwarancji...

>Zajebista, tez mi sie podoba (bardziej niz ta o swistaku) ((:

Tylko zastanawiam się, po co u nas ta reklama. Jak takie clio widać na ulicy
to od razu dresiarz wie, że ma dobry sprzęt audio i trzeba je o ten sprzęcik
odchudzić... :)

Pozdruffka,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |