Re: Odp: AMD Athlon - warto?

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Sun 23 Apr 2000 - 23:20:56 MET DST

Dnia Fri, 21 Apr 2000 15:36:00 +0200, Rafał Hejnik napisał(a):
>Użytkownik Jacek Osiecki:

>Oczywiście jest to "argument", zwłaszcza że nie produkują już K7-500 i 550.
>Jak ktoś kupuje proca żeby go podkręcić.....eech. W ogóle nie wiem o co Ci
>chodzi? Athlon to nie procesor, bo się nie chce podkręcać?

Ależ nie... po prostu, jeśli komuś zależy na maksymalnej wydajności w danej
klasie cenowej, to kupi raczej P-III. Nie mam nic przeciwko athlonom. Jeśli
już, to raczej przeciwko płytom pod K7... nadal daleko im do BX.

>...potem widzi się te radia (dopasowane wzornictwem do konkretnych modeli
>pojazdów) i nóż się w kieszeni otwiera. Ech! ludzie wezmą, założą do jakiejś
>Łady albo czego....

Załamałem się, gdy na giełdzie zobaczyłem kompletne radio z panelem,
prawdopodobnie wyrwane z Punto... a wydawało się człowiekowi, że to jest
dobre zabezpieczenie przed kradzieżą... szkoda słów :(

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua_at_ceti.pl                http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |