Re: Blagam POMOCY !!!!!!!

Autor: Grzegorz Mazur (nospam.gregu_at_gmx.net.nospam)
Data: Fri 21 Apr 2000 - 16:17:44 MET DST

PawelG wrote in message ...
>Do linuksa jest Tiramisu for Linux ( chyba nie spotkalem ) ale jest do
Fat32
>, Fat 16 , Fat NTFS , ZIP i Novell - tak ze nalezy uzyc Tiramisu tylko w
>konkretnej wersji ( w zaleznosci od Fat ) - inaczej Tiramisu bedzie
pracowal
>dobre kilka godzin by odzyskac same smieci. Oczywiscie operacja
odzyskiwania
>jest tez czasochlonna ale w moim przypadku odzyskalem 100% danych .

Niestety, nie ma Tiramisu (EasyRecovery) dla Linuxa i partycji Ext2fs.
Sprawdziłem na stronie Ontracka - proponują tylko On-Line Recovery (łączysz
się z INetem, a oni ci odtwarzają dane), In-Lab Recovery (wysyłasz do nich
dysk, oni odtwarzają) i coś tam jeszcze - żadne do ściągnięcia z INetu...

Przy okazji - wszystkim zainteresowanym przypominam, że wszystkie wersje
EasyRecovery (a.k.a Tiramisu) są na moim NetDrive: www.netdrive.com/~gregu/
(sekcja Go To Public Files, potem folder My Public Files/Tiramisu) razem z
dokumentacją (którą radzę przeczytać początkującym z Tiramisu!!!) i innymi
przydatnymi programami ;-))

Pozdroofka i wesołych świąt!!!

--
====