Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 20 Apr 2000 - 14:19:04 MET DST
> Co rozumiesz pod pojeciem plynny scrolling? Na kazdym kompie mozesz
> przesuwac obraz po 1 pikselu i zaleznie od jego predkosci bedzie wolno
> albo szybko ale plynnie.
Plynny, czyli szybki i sprawny - czyli bez zaciec. Przykladowo taki, jak w
Sensible Soccer na Amidze. Konwersja pecetowa (gralem na P60) spowodowalo
u mnie atak kolki ze smiechu. Nie chce bynajmniej wywolywac kolejnej
wojny, ale na pececie nie widzialem gry 2D z dobrym scrollingiem.
> Pamietam jak pare lat temu prowadzilem
> prywatna wojne z kumplem amigowcem i pokazalem mu demko Second
> Reality. Biedakowi sczeka opadla i nie byl w stanie mi pokazac na
> amisi nic porownywalnego a mial wszystkie najlepsze demka. A jaka byla
Chyba nie mial. Kiedy ja sie bawilem w podobne rzeczy, to moim argumentem
(bylem po stronie amigowej ;) ) byly Hardwired (klasyka...) i State of the
Art (design!). Nic nie bylo w stanie podskoczyc :)
> teraz wyglada tragicznie! A i tak na amige nie ma podobnej gry. Powod?
> Amiga byla za slaba. A 386 DX/40 nie...
A co z czym porownujesz? Postaw kolo siebie A500 i XT 7MHz i wtedy
porownuj. Moc obliczeniowa masz zblizona. A potem odpal na 386DX40 gierke
typu Stardust :>
> Ale dosc tego sporu. Zakonczyl on sie pare lat temu i teraz zadna
Fakt.
Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..
..chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl...................................
................................. Just moo it ...............................
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:02:12 MET DST