Re: Odp: Procesor - grzejnik!

Autor: Pawel Topa (topa_at_icsr.agh.edu.pl)
Data: Thu 20 Apr 2000 - 13:20:45 MET DST

> Jezeli jest to mmx (sprawdz przy starcie kompa), to nie moze byc pokrecony,
> bo nie ma mniejszych mmx.
To nie jest MMX! na 100 %

> Jezeli wczesniej miales nie mmx to sie zgodze - plyta moze nie obslugiwac
> mmx, tzn. mmx potrzebuje 2 napiec, aby dobrze funkcjonowac - 2,8V CORE;
> 3,3V IO.
Wczesniej mialem P75, plyta daje na pewno 3.3 V chociaz z boku jest
jakies ustrojstwo ktore pozwala na zasilanie dodatkowo 2.5 V. Ale na
pewno podstawowe napiecie to 3.3 V
> Stary 166 3,3V zarowno CORE jak i IO.
Zauwazylem ze wentylator doczepiony do tego procka chodzil wyjatkowo
licho, wiec wczoraj zamienilem na inny ktory chodzil jak nalezy. No i
przestal sie wieszac. Dodatkowo rozbudowalem troche radiator i dolozylem
ten drugi gorszy wentylator (jak sie rozpedzi to kreci calkiem dobrze).
Testowalem go wczoraj pare godzin kompresja MP3 i nie zawiesil sie.
Wyglada na to ze zbyt slabo byl chlodzony.

> Sprawdz to i odpisz, bo w koncu uszkodzisz proca i go wyrzucisz.
Plyta to GigaByte GA-586ATE i daje napiecie 3.3 V. Procesor to intel
Pentium 166 Mhz (nie MMX).

Pozdrawiam
Pawel Topa