Re: Wiadomo ze PC jest lepszy od Amigi i zkonczmy te glupie dyskusje

Autor: Mr. Free (mr_free_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 15:37:53 MET DST

>Troche racji w tym jest, ale w niektorych sprawach wciaz Amiga jest
>niedoscigniona. Np. znajdz mi na PC jakas gre, w ktorej mialbys plynny
>(wyraznie mowie : _plynny_) scrolling ekranu gora-dol, lewo-prawo itp.
>A to tylko jeden z paru przykladow :)

Co rozumiesz pod pojeciem plynny scrolling? Na kazdym kompie mozesz
przesuwac obraz po 1 pikselu i zaleznie od jego predkosci bedzie wolno
albo szybko ale plynnie. Pamietam jak pare lat temu prowadzilem
prywatna wojne z kumplem amigowcem i pokazalem mu demko Second
Reality. Biedakowi sczeka opadla i nie byl w stanie mi pokazac na
amisi nic porownywalnego a mial wszystkie najlepsze demka. A jaka byla
jego reakcja jak zobaczyl Commanche'a? Taka sama. A Comanche przeciez
teraz wyglada tragicznie! A i tak na amige nie ma podobnej gry. Powod?
Amiga byla za slaba. A 386 DX/40 nie...
Ale dosc tego sporu. Zakonczyl on sie pare lat temu i teraz zadna
reanimacja amisi nie pomoze.