Odp: Procesor - grzejnik!

Autor: Sten (sten_at_tsk.pl)
Data: Thu 20 Apr 2000 - 09:46:41 MET DST

> Nie przegladam tej listy, ale mam maly problem. Kupilem za drugiej reki
> procesor Pentium 166 MHz - to ten pierwszy Pentium jaki wyprodukowal

Jezeli jest to mmx (sprawdz przy starcie kompa), to nie moze byc pokrecony,
bo nie ma mniejszych mmx.

Jezeli wczesniej miales nie mmx to sie zgodze - plyta moze nie obslugiwac
mmx, tzn. mmx potrzebuje 2 napiec, aby dobrze funkcjonowac - 2,8V CORE;
3,3V IO.
Stary 166 3,3V zarowno CORE jak i IO.

Sprawdz to i odpisz, bo w koncu uszkodzisz proca i go wyrzucisz.

            Sten
       sten_at_tsk.pl