Riva TNT i zawieszka gierek, czyli mam problem :-(

Autor: Tomasz Ronda (rondzik_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Apr 2000 - 13:35:17 MET DST

Czesc!

Mam problem. Mam cel466, 64 ramu, i rive tnt m64 32 mb ram. Myslalem ze na
takim sprzecie wszystkie gry beda smigac az milo. A tu niestety

Moj problem polega na tym, ze po jakims czasie grania, komputer mi sie
zawiesza. Dokladnie wyglada to tak, jakbym wlaczyl pauze, czyli ekran z gra
staje i nie rusza sie nic , nic tez nie mozna zrobic. Dziwne jest to ze w
zaleznosci od gry, dzwiek albo leci normalnie dalej, albo przycina sie i
odtwarza kawalek w tak jakby petli . Dzieje sie tak praktycznie w kazdej
grze jakiej posiadam [nba 2000, sims, rainbow six]. Dodam tylko ze w
momencie korzystania z windowsa (np jak pisze cos w Wordzie, itp), taki
problem sie nie pojawia

Pytanie wiec brzmi: czy dobrze sadze ze to cos z karta graficzna?? Acha, w
momencie jak wlaczam kompa, to slsze ciwny odglos, jakby wentylator nie
wyrabial. Nie wiem tylko czy no wentylator na procku, czy na karcie, nie
rozkrecalem jeszcze sprzetu.

Bede wdzieczny za wszelka pomoc

--
Tomasz "Ron Dzik" Ronda