Re: cholerny RTC

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 22:55:09 MET DST

Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.net.pl> w artykule
news:qp6kfso8n7tpvga2o0gfd84b7cigeabt4s_at_4ax.com pisze...

> Możesz sprawdzić bateryjkę na płycie głównej. Nie napisałaś, jak stary
> jest ten komp, ale zakładam, że jeszcze niezbyt.
> Na początek zobacz, jakie jest napięcie na bateryjce, podoginaj lekko
> blaszki od tejże, a potem zobaczymy.

Gdyby to była bateryjka, to chyba nie tylko problemy z datą by były? IMHO
trzeba by było np. ustawiać za każdym razem twardziela w setupie (no,
chyba, że jest na AUTO).

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl