Re: cholerny RTC

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 16 Apr 2000 - 22:43:35 MET DST

On Wed, 12 Apr 2000 00:53:17 +0200, "Monia"
<monia_at_telesekretariat.com.pl> wrote:

> swiruje mi komputerek, jak go wlaczam to zmienia date na 1997 rok :))
> jak go sprawdzilam to wyszlo ze: unbuffered RTC ale ja nie wiem co to
> znaczy i czy sama moge sobie z tym poradzic, firma w ktorej kupilam
> komputer juz sie zwinela....
> czy ktos wie co z tym zrobic?
> z powyzszego tekstu widac ze nie jestem informatykiem ale zupelna
> gesia tez nie jestem wiec moze przy odrobinie rzyczliwosci z waszej
> strony moze sobie z tym poradze.

Możesz sprawdzić bateryjkę na płycie głównej. Nie napisałaś, jak stary
jest ten komp, ale zakładam, że jeszcze niezbyt.
Na początek zobacz, jakie jest napięcie na bateryjce, podoginaj lekko
blaszki od tejże, a potem zobaczymy.

Pozdrawiam
  Bartek
<kiziuk_at_alpha.net.pl>