Re: cholerny RTC

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 09:18:11 MET DST

On Tue, 18 Apr 2000 22:55:09 +0200, "Wojciech Grobel"
<wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

> Gdyby to była bateryjka, to chyba nie tylko problemy z datą by były? IMHO
> trzeba by było np. ustawiać za każdym razem twardziela w setupie (no,
> chyba, że jest na AUTO).

To zależy od stopnia rozładowania. Wymieniałem niedawno batryjkę w
jakimś notebooku i przed wymianą czasami chodził, a czasami nie. Na
dodatek próba zmiany ustawień setupu kończyła się ich niezapisaniem
bądź wpisaniem zupełnie czegoś innego. Wogóle działy się dziwne
rzeczy.
Wymieniłem batryjkę i hula.

Pozdrawiam
  Bartek