Re: Problem z Voodoo3

Autor: Pawel Ambrzykowski (ambrzyk_at_astercity.net)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 06:16:52 MET DST

Czesc!
    Dziwne. Mam Voodoo 3 i bardzo jestem zadowolony z niej, wlasnie ze
wzgledu na kompatybilnosc (zupelny brak klopotow) i dlatego jest mi przykro
bo nie wiem jak Tobie pomoc
    Jedynie co moge zaproponowac to:
1)sciagnac najnowsze sterowniki beta z www.3dfx.com do voodoo 3
2)wyjac wszystkie pci oprocz voodoo.
3)powrocic z MHz procka do normalnej predkosci
4)zainstalowac windowsy od nowa(z formatowaniem dysku C-przeinstalowanie
winodowsow nic nie daje), sterowniki do 3dfx, directx

Instaluje sie najpierw sterowniki do voodoo, a potem directx. Przynajmniej
tak jest napisane na www.3dfx.com

Jezeli bedzie zle, to znaczy ze plyta glowna gryzie sie z voodoo. Bedziesz
zmuszony oddac jedno albo drugie do sprzedawcy.

Pozdrawiam
Ambrzyk

P.S. Domyslam sie ze instalowanie windowsow poprzedziles formatowaniem
dysku C: bo inaczej to jest bezsensu. Podczas przeinstalowywania windowsy
biora info z starego rejestru. Jezeli nie chcesz formatowac to mozesz
sprobowac zamiast instalowania windowsow skorzystania z programow
naprawiajacych rejestry. Zrob wtedy najpierw scandisk.

"Tomasz Glowacki" <glowacka_at_bobas.czd.waw.pl> wrote in message
> [...]
> nie chcą zadziałać...
>
> Kombinowałem chyba we wszystkie strony z tymi sterownikami : najpierw
> DirectX, potem drivery, najpierw drivery potem DirectX, zmieniałem typ
> monitora na standardowy 640x480 (bo zawsze Soniak jest wykrywany na
> początku), kasowałem, zmieniałem drivery, odinstalowywałem, dodawałem nowy
> sprzęt itp.
>
> Jedyne co zyskuję za każdym razem to informacja o tym że rejestr jest
> uszkodzony i że Winda go naprawi następnym razem (obraz wyraźnie
> jest wyświetlany przez Voodoo) lub uruchamia mi się jeszcze z dos'u
SCANREG