Re: Problem z Voodoo3

Autor: Pawel Ambrzykowski (ambrzyk_at_astercity.net)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 06:31:57 MET DST

Sluchaj mam jeszcze jedno podejrzenie. Wlasnie sobie przypomnialem o jednej
sytuacji. Ja mam trzy pci. Chcialem je wszysktie wykorzystac i kiedy
wlozylem karte sieciowa w PCI najblizej polozona do AGP karty graficznej to
zaczelo brakowac adresow wejscia/wyjscia dla karty sieciowej. Dopiero to
naprawilem po zainstalowaniu najnowszych sterownikow do mojej karty
sieciowej. Zmierzam do tego ze jezeli masz Voodoo AGP i wlozyles jakas
karte w PCI ten najblizej AGP to moze wystarczy wyjac z tego PCI zeby
wiedziec co powoduje cale zamieszanie.
I jeszcze jedna rada. Skoro masz seagate-a to lepiej nie podkrecaj szyny
PCI. Upewnij sie ze zawsze pracuje z 33MHz bo inaczej cos tam ginie z
twardego. Musisz o tym wiecej przeczytac bo ja nigdy nie interesowalem sie
podkrecaniem i nie mam problemow. Tylko z tej grupy wiem ze Seagate sa
slabym rozwiazeniem, jezeli szyna pracuje na wiekszej predkosci niz 33MHz
Pozdrawiam
Ambrzyk