Re: Problem z Voodoo3

Autor: Tomasz Glowacki (glowacka_at_bobas.czd.waw.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 17:06:50 MET DST

On 18-Kwi-00 05:16:52 , Pawel Ambrzykowski wrote:

>Czesc!
> Dziwne. Mam Voodoo 3 i bardzo jestem zadowolony z niej, wlasnie ze
>wzgledu na kompatybilnosc (zupelny brak klopotow) i dlatego jest mi przykro
>bo nie wiem jak Tobie pomoc
> Jedynie co moge zaproponowac to:
>1)sciagnac najnowsze sterowniki beta z www.3dfx.com do voodoo 3

Mam - dupa, wszystkie sterowniki są do chrzanu :( Nie beta też
testowałem...

>2)wyjac wszystkie pci oprocz voodoo.

Ok... zrobię to dzisiaj.

>3)powrocic z MHz procka do normalnej predkosci

Jest nieprzetaktowany, P2 400 tak jak powinno być.

>4)zainstalowac windowsy od nowa(z formatowaniem dysku C-przeinstalowanie
>winodowsow nic nie daje), sterowniki do 3dfx, directx

Tak też uczyniłem.

>Instaluje sie najpierw sterowniki do voodoo, a potem directx. Przynajmniej
>tak jest napisane na www.3dfx.com

Tak zrobiłem.... w odwrotnej kolejności też : dla testu...

>Jezeli bedzie zle, to znaczy ze plyta glowna gryzie sie z voodoo. Bedziesz
>zmuszony oddac jedno albo drugie do sprzedawcy.

Tyle że kiedyś to działało.... ba, nawet na tych "gównianych" sterownikach!
Niestety operacji w żaden sposób nie idzie powtórzyć...

Zresztą komp kumpla działał przez ok. rok bez problemu, potem zaczęły mu
się jakieś dziwne problemy i postanowiliśmy przeinstalować wszystko od
nowa... niestety skucha, bo V3 zupełnie nie daje się zainstalować....

Dawno temu karta działała TYLKO i WYŁĄCZNIE na sterach ze starego CD Resetu
(bodajże z połowy 99 roku albo i wcześniejszych...), niestety CD'ka gdzieś
wcięło... ale chyba na nowych sterach powinno być lepiej a nie gorzej ?

Zauważyłem że bios Voodoo jest "troszkę" wczesny : 1.00.02 , może to tego
wina ? Skąd wziąć BIOS do V3 ?

>P.S. Domyslam sie ze instalowanie windowsow poprzedziles formatowaniem
>dysku C: bo inaczej to jest bezsensu. Podczas przeinstalowywania windowsy
>biora info z starego rejestru. Jezeli nie chcesz formatowac to mozesz
>sprobowac zamiast instalowania windowsow skorzystania z programow
>naprawiajacych rejestry. Zrob wtedy najpierw scandisk.

Owszem.... wszystko poformatowane, wcześniej nawet wywaliłem jedną 6.4 GB
partycję i zrobiłem z tego 3 : 1GB i 2x 2 GB z hakiem.

Pozdro
Tomek

--
  TomeQ^AVD^BRK (Tomasz Głowacki) UIN: *14648504*
      tomeq_at_amigascne.org