cholerny RTC

Autor: Monia (monia_at_telesekretariat.com.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 00:53:17 MET DST

czesc,
swiruje mi komputerek, jak go wlaczam to zmienia date na 1997 rok :))
jak go sprawdzilam to wyszlo ze: unbuffered RTC ale ja nie wiem co to
znaczy i czy sama moge sobie z tym poradzic, firma w ktorej kupilam
komputer juz sie zwinela....
czy ktos wie co z tym zrobic?
z powyzszego tekstu widac ze nie jestem informatykiem ale zupelna
gesia tez nie jestem wiec moze przy odrobinie rzyczliwosci z waszej
strony moze sobie z tym poradze.

pozdrowienia
Iwona
iwr_at_poczta.onet.pl