Re: Problem z zainstalowaniem skanera + dziwne partycje

Autor: Cezary ECE Grabski (cezaryece_at_ct.com.pl)
Data: Sun 16 Apr 2000 - 22:39:41 MET DST

No, trochę Magdusiu namieszałaś w swoim liście. Domyślam się, że chodzi o
to, że skaner nie działa, gdy równocześnie podłączysz do niego drukarkę?
Przede wszystkim nie mają nic wspólnego z całym problemem partycje Twoich
dysków - możesz zostawić je w spokoju (chociaż taki układ w cale mi się nie
podoba, ale to Twoje dyski!).
Otóż mam złe doświadczenie z podłączaniem drukraki i skanera do tego samego
portu LPT. Zwykle właśnie coś nie działa (choć zwykle drukarka, bo skaner
blokuje jej sygnały zwrotne). Rozwiązanie - jeśli musisz mieć oba urządzenia
podpięte równocześnie do jedengo komputera to
albo1: podłączysz je przez przełącznik LPT na dwa wyjścia i będziesz
przełączać swoje wyjście na to urządzenie, które jest aktualnie potrzebne
albo2: zainstalujesz dodatkową kartę z drugim LPT
Drugie rozwiązanie może być o tyle trudne, że będzie to wymagało kolejnego
przerwania dla drugiego portu LPT, a to często jet trudne w naszych
komputerach

Życzę powodzenia

--
Czarek pozdrawia podwójnym kliknięciem myszki.
[ Fabryka Reklam Internetowych www.republika.pl/fabrekint/ ]