Re: czas zakupów - doradźcie co kupić pod K6

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 12:05:38 MET DST

ADA$ wrote:
>>ja wcześniej miałem jeszcze Atarynkę...
>
>Ja tez! 65XE z magnetofonem :)

800XL z magnetofonem :)
większość stuffu do dzisiaj odpalam pod emulatorem :)

>Slusznie. Goraco polecam.

wiesz może czym się różni wersja za 250zł od wersji za 900zł?

intuicyjnie wstukałem www.asus.com i najnowszy bios był z zeszłego roku...

>To fakt ale IMO nie warto za to placic 150zl. Jezeli czesto grzebiesz
>w srodku to docenisz ATX. Ja jestem konserwatysta ;)
>Jezeli chcesz ATX to zastanow sie nad Epoxem MVP3G2.

a co jest dobrego w Epoxie?

>Chyba z tego, ze riva korzysta z wiekszych tekstur. Np. Voodoo nie
>teksturuje przez AGP a Savage ma kompresje tekstur wiec nie musza tyle
>doczytywac z dysku.

czy w napisanym przeze mnie programie riva też będzie sama korzystała
z większych tekstur (skoro sam jej te tekstury narysuje)? coś tu nie gra...