Re: czas zakupów - doradźcie co kupić pod K6

Autor: ADA$ (adamur_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 14:44:47 MET DST

Jacek Popławski napisał(a) w wiadomości: ...

>wiesz może czym się różni wersja za 250zł od wersji za 900zł?

Bylo o tym wiele razy na grupie. Krotko mowiac jezeli nie jestes
zawodowcem i nie masz nadmiaru gotowki to wez tego za 250. Ta drozsza
wersja ma dodatkowego "sledzia" ze zlaczami SPDIF i MIDI (o ile dobrze
pamietam) oraz pudelko, dodatkowe oprogramowanie...nie chce mi sie
pisac, poczytaj sam:
http://www.europe.creative.com/poland/products/sound/pl_sound.asp

>intuicyjnie wstukałem www.asus.com i najnowszy bios był z zeszłego
roku...
Sprzed pol roku czyli dosyc swiezy...

>a co jest dobrego w Epoxie?
Dobra ma opinie wsrod uzytkownikow. Ma wszystko co potrzeba, jest
stabilna i niezawodna. A jezeli chodzi o szczegoly to poczytaj sobie:
http://www.epox.com/html/english/products/motherboard/ep-mvp3g.htm

>czy w napisanym przeze mnie programie riva też będzie sama korzystała
>z większych tekstur (skoro sam jej te tekstury narysuje)? coś tu nie
gra...

Napisalem "wiele gier" a chodzi szczegolnie o nowsze gry. Problem
wystepuje w tych , ktore wykorzystuja duze tekstury (max. 2048x2048)
jezeli wykryja rive.

____

ADA$
adamur_at_box43.gnet.pl