Re: czas zakupów - doradźcie co kupić pod K6

Autor: ADA$ (adamur_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 12:21:47 MET DST

Jacek Popławski napisał(a) w wiadomości: ...

>więc jak tylko znajdę trochę czasu idę do sklepu po K6

Na kilka miesiecy powienien Ci wystarczyc.

>ja wcześniej miałem jeszcze Atarynkę...

Ja tez! 65XE z magnetofonem :)

>live będzie prawdopodobnie moją kolejną inwestycją

Slusznie. Goraco polecam.

>P5A jest "nowa" czy "stara" ? :)

Raczej stara ale Asus wypuszcza nowe biosy wiec nie powinno byc zle.

>jak kupię już tego K6, to prawdopodobnie znowu się zacznę bawić
assemblerem
>(bo wreszcie pojawi się mmx i 3DNow!), a o tym chyba nikt tam nie
rozmawia? :)

>chyba jednak kupię ATX - czy to prawda, że mniej bałaganu jest wtedy
>z kabelkami?

To fakt ale IMO nie warto za to placic 150zl. Jezeli czesto grzebiesz
w srodku to docenisz ATX. Ja jestem konserwatysta ;)
Jezeli chcesz ATX to zastanow sie nad Epoxem MVP3G2.

>chodziło mi raczej z czego wynika skakanie...

Chyba z tego, ze riva korzysta z wiekszych tekstur. Np. Voodoo nie
teksturuje przez AGP a Savage ma kompresje tekstur wiec nie musza tyle
doczytywac z dysku.

____

ADA$
adamur_at_box43.gnet.pl