O N I nie pozwalaja kupic mi HP 710C lub 815C

Autor: DrYazzgod (DrYazzgod_at_DrYazzgod.Troll.Bot)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 16:17:52 MET DST

        Jestem lamerem. Nie ukrywajmy tego. Oczywiscie robie wszystko co
mozliwe, zeby przestac nim byc, ale niestety trace bardzo duzo czasu
na walke z N I M I .
        Od pewnego czasu usiluje kupic drukarke, jednak O N I bardzo
mi w tym przeszkadzaja. Co juz mam troche grosza, to O N I zsylaja
na mnie jakies nieszczescia i musze wydac na cos innego. Ale tym razem
chyba I C H przechytrzylem: trzymam kurczowo w swoich lapkach
dziewiec paczek i nie wypuszcze ich dopoki nie wydam ich na
drukareczke. O N I tym razem nie zdolaja mnie powstrzymac.
        Jest jednak jeszcze jeden problem: musze dokonac wyboru jakiegos
dobrego modelu. W zwiazku z tym poszedlem po rozum do glowy, ale
niestety nic tam nie znalazlem. Pozostalo mi wiec wrozenie z fusow lub
prosba do Szanownej Grupy. Fusy mowia, zeby kupic HP 710C lub
HP 815C. Moze byc, ale na wszelki wypadek prosze Was o opinie czy
kupno ktorejs z tych drukarek wiaze sie z jakims nieznanymi lamerowi
klopotami, a charakterystycznymi dla tychze modeli. Moze maja jakies
swoje indywidualne kaprysy, sa zlosliwie awaryjne, dzialaja zgodnie z
prawami Murphy'ego lub sa nadmiernie posluszne poleceniom O N Y C H ?
        Na pomoc w walce z N I M I nie licze, bo O N I sa
niezmordowani...

--
	DrYazzgod  *Troll.Bot*
 Wszystkie moje wypowiedzi  sa moimi subiektywnymi opiniami  i nie