Re: O N I nie pozwalaja kupic mi HP 710C lub 815C

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 18:05:02 MET DST

DrYazzgod wrote:
> prosba do Szanownej Grupy. Fusy mowia, zeby kupic HP 710C lub
> HP 815C. Moze byc, ale na wszelki wypadek prosze Was o opinie czy
> kupno ktorejs z tych drukarek wiaze sie z jakims nieznanymi lamerowi
> klopotami, a charakterystycznymi dla tychze modeli.

Czasami konieczne jest wylaczenie dwukierunkowej komunikacji pomoedzy
kompem a drukarka (takim programikiem hpcfg*.exe w katalogu
Windows/system. Jak mialem to wlaczone, to regularnie pojawialy mi sie
bledy windy podczas wydruku, kompuyter tracil lacznosc z drukarka etc
etc. A kabelek niby bidirectional !

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl