Odp: O N I nie pozwalaja kupic mi HP 710C lub 815C

Autor: Sten (sten_at_tsk.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 01:28:56 MET DST

> niestety nic tam nie znalazlem. Pozostalo mi wiec wrozenie z fusow lub
> prosba do Szanownej Grupy. Fusy mowia, zeby kupic HP 710C lub
> HP 815C. Moze byc, ale na wszelki wypadek prosze Was o opinie czy
> kupno ktorejs z tych drukarek wiaze sie z jakims nieznanymi lamerowi

Wez 815C (gora 640 zl DETAL, poki jeszcze sa w magazynach), warto dolozyc ta
stowe do niej (w porownaniu z 710)- USB i pod czystym dosem smiga, niech Ci
nie wcisna 840C, pojemnik 25ml, w 710/815 40ml (czarny).

ps. zadnych problemow z dwukierunkowa lacznascia (takich jak pare postow
nizej)

            Sten
       sten_at_tsk.pl