Re: Jaki DVD-ROM?

Autor: Michal Durys (misha_at_femina.com.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 12:32:40 MET DST

Hi Nexus6!
On 10-Kwi-00 you generated such output:
> Z napedow SCSI masz do wyboru wlasciwie produkty dwoch firm: Toshiba i
> Pioneer;
> osobiscie polecam Pioneer'a ze slot-in (specyfikacja na
> http://www.allcom.pl)

Z informacji na tej stronie wynika, że mam do wyboru tylko dwa napędy:
Pioneer DVD-303S i Toshiba SD-M1201.

Pioneer by mi odpowiadał, jednak moje obawy wzbudził fragment opisu
tego napędu (http://www.dvd.info.pl/komputery/0020.html). Cytuję:

"Przede wszystkim znaczne było obciążenie procesora. Przy 2-krotnej
prędkości odczytu wyniosło ono aż 67%. Jest to jeden z najgorszych
wyników, a przecież przy wykorzystaniu złącza SCSI powinno być
odwrotnie. Średnia prędkość odczytu płyty DVD, wynosząca 3479 KB/s,
także jest niższa niż w przypadku bliźniaczego modelu z interfejsem
ATAPI."

Czy jest to przydałość tego napędu czy po prostu wina słabego
kontrolera i/lub błędnego podłączenia?

Z kolei Toshiba odstrasza niską prędkością odczytu.

Czy to rzeczywiście jedyne napędy SCSI jakie mam do wyboru?

Bye!

--
Michal Durys - mailto:misha_at_femina.com.pl
Download the most recent version of the best KiSS player for Amiga