Re: Jaki DVD-ROM?

Autor: Nexus6 (nexus6_at_promail.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 08:05:14 MET DST

Michal Durys wrote:

> Cześć!
>
> Szykuję się do zakupu DVD-ROMu. Moje wymagania są następuące:
> - Czytnik 3-ciej generacji.
> - Bez blokady regionalnej.
> - Prędkość minimum 6x/32x.
> - Najlepiej, choć niekoniecznie, SCSI.
> Jaki napęd możecie mi polecić?
>
> Kierując się powyższymi wytycznymi zastanawiam się nad Pioneer'em
> DVD-303S. Co możecie o nim powiedzieć?
>
> Ponadto interesują mnie napędy AOpen (10x/40x, ATAPI) i Asus (8x/40x,
> ATAPI). Czy one mają blokadę regionalną?

Z napedow SCSI masz do wyboru wlasciwie produkty dwoch firm: Toshiba i
Pioneer;
osobiscie polecam Pioneer'a ze slot-in (specyfikacja na
http://www.allcom.pl)

Co do napedow Aopen1040 i Asus'a 8/40 to oba sa napedami RPC2 (z blokada
regionalna),
ale w Aopen'ie mozna zmienic firmware na RPC1 (region free)

GreetZ
        Nexus6