Odp: Problem z nagrywaniem w locie.! SPROSTOWANIE !!!

Autor: ZYLA (zyla_at_free.net.pl)
Data: Sat 08 Apr 2000 - 09:02:12 MET DST

1. Moja nagrywara to YAMAHA 8432 na EIDE.
2. Mój czytnik to TEC 40x
3. Wszytko wpięte na odzielnych taśmach do płyty GIGABYTE.
4. Nagrywam audio przy 8 krotnej prędkości.
5. Problem wystepuje tagze przy przegrywaniu płyt na których są ścieżki
danych i audio. Dane nagrywa bez problemu a przy muzyce przerywa. Zauważyłem
także że to wygląda tak jak by dane nie dochodziły do nagrywarki !!!.bo
zostaje opróżniony bufor nagrywary do zera !!!
Ale dlaczaego tylko przy ścieżkach muzycznych ?
Użytkownik ZYLA <zyla_at_free.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:YJzH4.47653$a01.1044348_at_news.tpnet.pl...
> Przy nagrywaniu w locie ( z CD bezpośrednio na CD ) i tylko płyt
muzycznych
> pojawia się błąd i moja YAMAHA 8432E ( EIDE ) przerywa nagrywanie.
> Nie ma tego problemu przy kopiowanieu muzyki na HDD a dopiero potem na
> nagryware. ( ale zajmuje to więcej czasu )
> W czym tkwi problem ?.
> Doradzono mi żebym wyłączył DMA w WINDOWS ( przy nagrywarce i czytniku
CD )