Re: Problem z nagrywaniem w locie.! SPROSTOWANIE !!!

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Apr 2000 - 10:02:16 MET DST

Sat, 08 Apr 2000 07:02:12 GMT, "ZYLA" <zyla_at_free.net.pl> napisał(a):

>1. Moja nagrywara to YAMAHA 8432 na EIDE.
>2. Mój czytnik to TEC 40x
>3. Wszytko wpięte na odzielnych taśmach do płyty GIGABYTE.

To znaczy? Pri: HDD+CDR, Sec: CDRom?

>4. Nagrywam audio przy 8 krotnej prędkości.

E-e-eee, audio najlepiej przegrywać... im wolniej, tym lepiej. Ja
stosuję x4 {brak mi cierpliwości przy x2 :) }

>5. Problem wystepuje tagze przy przegrywaniu płyt na których są ścieżki
>danych i audio. Dane nagrywa bez problemu a przy muzyce przerywa. Zauważyłem
>także że to wygląda tak jak by dane nie dochodziły do nagrywarki !!!.bo
>zostaje opróżniony bufor nagrywary do zera !!!

No i masz odpowiedź. Przy On-The-Fly z CDRomu ZAWSZE musisz się
liczyć, że transfer Ci czknie, wystarczy lekko porysowana płyta, CDRom
musi korygować błędy - stąd opóźnienia. A przy nagrywaniu x8 na
opróżnie bufora wcale nie trzeba długo czekać.

Jeśli mógłby Ci doradzić: On-The-Fly stosuj tylko przy sczytywaniu z
HDD. W przypadku pobierania danych/audio z CDRomu twórz image - wiem,
że to "kradnie" z dysku prawie 1,5 GB :(, ale jest to chyba
najbezpieczniejsza metoda.
Spróbuj {jeśli nie szkoda Ci jeszcze jednej płytki ;) } nagrywania
On-The-Fly przy mniejszej prędkości {x4, x2}

>Ale dlaczaego tylko przy ścieżkach muzycznych ?

Nie wiem. Może kto inny Ci odpowie na to pytanie.

--
Pozdrówka
Grzegorz