Problem z nagrywaniem w locie.!

Autor: ZYLA (zyla_at_free.net.pl)
Data: Sat 08 Apr 2000 - 07:47:36 MET DST

Przy nagrywaniu w locie ( z CD bezpośrednio na CD ) i tylko płyt muzycznych
pojawia się błąd i moja YAMAHA 8432E ( EIDE ) przerywa nagrywanie.
Nie ma tego problemu przy kopiowanieu muzyki na HDD a dopiero potem na
nagryware. ( ale zajmuje to więcej czasu )
W czym tkwi problem ?.
Doradzono mi żebym wyłączył DMA w WINDOWS ( przy nagrywarce i czytniku CD )
tak zrobiłem ale problem występuje dalej !!!.
PROSZĘ O WSKAZÓWKI ( Na priv. )
Z góry dzięki !
ZYLA zyla_at_free.net.pl