Odp: Pentium czy AMD

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Sat 08 Apr 2000 - 03:17:31 MET DST

> Ludzie spoko. Stabilnosc zalezy przede wszystkim od plyty, w tym Biosu,
> procesor tu nie ma w zasadzie nic do rzeczy (o ile nie jest krecony)
A to dobre. Nie miałes kiedys feleronego CPU? Bo ja tak, za czasow Pentiuma
100Mhz - ciagle sie wieszał, nie był krecony.

> A iwesz co mnie jeszcze 3ma? To, ze pod Athlona nie ma w zasadzie ani
> jednego rozsadnego chipsetu.
A do PIII nie ma rozsadnych pamieci, a do K7 jest VIA. Wydajnosc PIII przy
SDRAMach na i820 jest sporo nizsza niz na Athlona na tych samych kosciach.

> Moze nieslusznie zreszta, bo fktycznie konstrukcja jest bardziej
> przemyslana. I do czasu nastepcy P3 raczej sie to nie zmieni.
Przede wszystkim K7 jest nowa architektura a PIII ma zaleciałości z
Pentiumów np kooprocesor.

> Nie wiem jak on, ale ja moge cos powiedziec: to zalezy od plyty... A
> jednak BX ciagle jest najlepszy na rynku IMO...
BX jest spoko ale jego czas juz mija nie ma sensu kupowac starej technologii
jak sie ma troche grosza wiecej na sprzet. Proponuje K7.

--
Pozdrawiam