Odp: jaka Karta

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Sat 08 Apr 2000 - 03:17:29 MET DST

Maxtor G400 nie jest tak wydajny jak TNT II czy GeForce a jadna z tych kart
bym ci polecił. Konretnie propnuje Asusa V3800 z 32MB TNT II. Wydajnosc OK a
i cena do przyjecia => 650zł. Nie wiem jaki masz monitor ale jesli jest to
17" to TNT II bedzie OK bo bedziesz mogl grac w Q3 nawet w 1280x1024 wiec
chyba starczy. Ja mam V3400 z TNT 16MB i gram w Q3 na 1024x768. Co do
odswiezana to nie słyszałem o monitorze który by dorównywał parametrom TNT
II.