Re: Pentium czy AMD

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 12:45:26 MET DST

kristof napisał(a):

> hehe a kto Ci to powiedzial i czemu dales sie nabrac ???

Ludzie spoko. Stabilnosc zalezy przede wszystkim od plyty, w tym Biosu,
procesor tu nie ma w zasadzie nic do rzeczy (o ile nie jest krecony)

> jak by byl oczywisty to wszyscy by na K7 pracowali

A iwesz co mnie jeszcze 3ma? To, ze pod Athlona nie ma w zasadzie ani
jednego rozsadnego chipsetu.

> bleblebleble takie teksty to zawsze mozna rzucac (jedo z czym sie zgadzam to
> cena :( )

Moze nieslusznie zreszta, bo fktycznie konstrukcja jest bardziej
przemyslana. I do czasu nastepcy P3 raczej sie to nie zmieni.

> skoro napisales ze ma mniej bledow to czmu tutaj masz watpliwosci ????

Nie wiem jak on, ale ja moge cos powiedziec: to zalezy od plyty... A
jednak BX ciagle jest najlepszy na rynku IMO...

> AMD to pewnie malenka firma gdzies tam w tajwanskim garażu biednego
> Tajwanczyka ;)))

:-)))) No coz... Zwazywszy, ze AMD wywodzi sie z Fairchild :-)) Intel to
kiedys byl przy nim karzelkiem...

> czlowieku dzieki takiemu monopoliscie jak Microgowno to ja sobie kupilem
> solarisa 8 z paroma dodatkami (w sumie 8 plyt dali bo chinskiej dokumentacji
> nie licze :)) ) (i kosztami wysylki ze stanow 25 USD) za niecale 100
> USDziochow

A sadzisz, ze gdyby bylo 10 rownorzednych OS-ow, to zaplacilbys drozej?

> a TPsa to choje (a moze huje) i wszyscy tutaj to wiedza a jak zapomna to
> przy placeniu rachunkow sobie przypominaja

A to juz inna jebajka...

--
     Pozdrowienia Zen0n
  Microsoft zatrudnia geniuszy.