Odp: Asus P5A czy FIC 503?

Autor: Kowalski (dragon991_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 22:45:22 MET DST

Ja miałem miałem Asusa P5A- B to tosamo co Asu P5A tylko że moja
była w wesji AT. Bardzo dobra płya. Napewno lepsz od FICa.
Wymieniłem mojego Assa, na AOpena AX59PRO ze względu na format
płyty ATX i MB Cache na płycie. Przydaje się gdy pracuje się z
wieloma aplikacjami naraz No i ma cztrey DIMMY i dwa SIMMY .
Razem nie chodzą ale jak ktoś ma stare pamięci a niestać go na
nowe i na nowy procesor to idealna.

Ale jesli się zastanawiasz miedzy tymi dwoma to bierz Asusa.