Odp: zabezpieczenie

Autor: Kowalski (dragon991_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 22:39:21 MET DST

Nie dokońca bzdura, Chodzi tu prawdopodobnie o zawarty kod jaki
mają najnowsze procesory Intela. Można taki prcesor
zidentyfikować. Można to zablokować w Biosie. Ale nie wiem jaki
bios mają Compqi. Może tam tego nie można zrobić. Napewno nie ma
tu nic do rzeczy dysk twardy

Użytkownik Łukasz Bernat <lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38EDEF33.A2A0146_at_pce.koszalin.tpnet.pl...
> wysyla tylko techniczne bzdury (user, haslo itd) w momencie
laczena
> to sprawa programowa, jak bym ukradl kompa to pierwsze co bym
zrobil to
> format c:
> (no moze po przegraniu gierek z niego :>)

internetem? Czy