Re: Pentium czy AMD

Autor: kristof (kris12_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 16:47:48 MET DST

Vindex wrote in message ...
>On Fri, 07 Apr 2000 13:18:26 GMT, "kristof" <kris12_at_poczta.wp.pl>
>wrote:
>Porzadnie oznacza na tyle zeby mialo to znaczacy wplyw na wyniki.
>Najczesciej roznica jest na poziomie bledu - o ile w ogole jest

sorka ale bede uparty roznica jest zauwazalna

>A chocby WinAmp. To ze inni go nie wykorzystuja nie oznacza ze sie do
>wykorzystania nie nadaje - po prostu latwiej uzyc MMX'a bo maja go
>wszystkie procesory

ja tez nie twierdze ze do wykorzystania sie nie nadaje alez wprost
przeciwnie tyle ze jak sam napisales niestety nikt nie pisze programow
wykorzystujacych go (wiem wiem ... z tym nikt to przesadzilem)

>Poczytaj sobie netykiete - grupy to nie podworko

przykro mi jezeli Poczules sie obrazony tym niefortunnym zwrotem, nie bylo
moim celem kogokolwiek obrazac

>Pozdrowienia
>
>Vindex
tymczasem